امروز : ۳۰ شهريور, ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲
۸۷۱مرتبه
۱۳ شهريور, ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۵
بله، شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان علاوه بر پورتال اختصاصی به نشانی www.abfaesfahan.ir و ۳۷ دفتر پیشخوان دولت در سراسر استان، از آبان ماه سال جاری اقدام به راه اندازی سامانه خدمات غیر حضوری مشترکین با عنوان سامانه ۱۵۲۲ کرده است. هدف از راه اندازی این سامانه تمرکز خدمات ۲۲ گانه فروش و پس از فروش انشعاب و ارائه خدمات پرداخت قبوض از طریق تلفن ثابت و همراه به شهروندان است. در این شیوه درخواست کنندگان می‌توانند به جای صرف وقت و هزینه برای مراجعه به ادارات آبفا، با گرفتن شماره تلفن چهار رقمی ۱۵۲۲ درخواست خود را ارائه کرده و با دریافت کد پیگیری، بقیه مراحل را تا حصول نتیجه از طریق این کد و بدون نیاز به مراجعه حضوری دنبال کنند. خدمات ۲۲ گانه قابل ارائه شرکت در قالب این سامانه شامل واگذاری انشعاب آب، واگذاری انشعاب فاضلاب، تفکیک کنتور، پاسخ استعلام، تغییر واحد مسکونی، تغییر مشخصات، تغییر کاربری، تغییر قطر انشعاب، نصب سیفون اضافی، برچیدن دائم انشعاب آب و فاضلاب، تجمیع و ادغام املاک دارای انشعاب، فروش آب تانکری، پیشنهادات و انتقادات، امکان پرداخت صورت حساب، مشاهده سوابق، اعلام کارکرد کنتور، بررسی صورت حساب، صورت حساب میان دوره، تغییر ظرفیت قراردادی انشعاب، قطع موقت و وصل انشعاب، آزمایش کنتور و تغییر اندازه گیری می‌باشد. شایان ذکر است برای دریافت خدمات یاد شده، درخواست کننده قبل از تماس باید شناسه قبض خود یا همسایه را در اختیار داشته باشد. این سامانه باعث سهولت انجام امور برای مشترکین و متقاضیان، کاهش مراجعه به ادارات آبفا، دسترسی آسان به خدمات، مدیریت بهتر زمان رسیدگی به درخواست‌ها، صرفه جویی در وقت و هزینه و کاهش ترافیک و آلودگی هوا است.
آب و فاضلاب استان اصفهان در شبکه های اجتماعی

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان می‌باشد.(استفاده از مطالب اين سايت با ذكر منبع بلامانع است)

طراحی و پیاده سازی دیتا پردازش سپانو